تسنیم ساداتتسنیم سادات، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

تسنیم

19اردیبهشت90- پنج ماه و شش روز

1390/2/19 13:33
نویسنده : معصومه سادات
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز صبح با مامان و بابا رفتیم واسکن چهارماهه گی زدیم، آره چهارماهه گی! خاله واسکنی مامانی رو دعوا کرد گفت چرا دیر آوردید، مامانی هرچی توضیح می داد که یک ماه زود به دنیا اومدم و زردی داشتم و واسکن اولی رو دیر زدم و اینا فایده ای نداشت من هم هرچی نیگاش می کردم خاله رو اصلا خجالت نمی کشید از حرف زدنش ...

خلاصه واسکن زدیم اومدیم خونه. بعدش دوتا از عمه هام با زینب و حسین ؛ پسر عمه و دختر عمه ام اومدن پیشم.

عسک نداریم فعلا.

برای ظهور امام زمان صلوات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمين
19 اردیبهشت 90 15:08
تسنيم اسم خيلي قشنگيه من خيلي دوست دارم


قشنگه ولی از جهت واج آرایی، برخی ها سختشونه درست ادا کنند.
شما چرا آدرس وولاگتون رو نذاشتید که من و بابام بیاییم سر بزنیم؟!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تسنیم می باشد