تسنیم ساداتتسنیم سادات، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

تسنیم

یک سالگی

1390/9/12 18:11
نویسنده : معصومه سادات
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

 همه بچه ها یه سالگیشون رو جشن می گیرن. من دارم سعی میکنم برا امام حسین سینه زدن یاد بگیرم. دارم تلاش می کنم بگم "حسین".

حالا دیگه پدر و مادرم رو میشناسم. بلدم باهاشون "دید" بازی کنم. میتونم بگم "دد"، "م م" ، "ب ب" ولی هنوز تا دانشمنگ شدن فاصله دارم.

این روزه اگه گریه کردید برا من هم گریه کنید و اینا. یادش به خیر درس هستی شناسی داشتیم با حضرت علی اصغر علیه السلام، درس این که اگه خدا پرسید "الست بربکم؟" ما جواب بدیم "بلی!". قبل از به دنیا اومدن ام رو میگم. 

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاالحسین و علی اصحاب الحسین.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

dp
12 آذر 90 23:33
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر
Ahmadreza
13 آذر 90 16:24
سلام انشاءالله خدا برای پدر و مادرش نگه داره و هم پدر و مادرش رو برای ایشان. آمین
مامان جون
13 آذر 90 20:56
سلام عزیزم تولدت مبارک.چه کنم که یاد علی اصغر همزمان شد با تولدت. تو هم رفتی عزاداری برا من دعا کن. راستی یه لباس مشکی برات گرفتم که روش نوشته یا حسین.
عمو جون
13 آذر 90 21:12
سلام خوبی؟سلامتی؟حالت خوبه؟خشی؟جوابمو بده!!!!!!!! از دستت ناراحت شدم جات خالی من هر شب ساعت7:30 می رم دسته ی عزاداری
عمه کوچولو
13 آذر 90 21:17
باضمن تسلیت،تولدت مبارک تازه برات کادوگفتم.توهم منو دعا می کنی؟؟؟؟؟
عمه بی بی
20 آذر 90 1:21
سلام عزیزم دقیقا روز تولدت یادم بوده ولی به احترام امام حسین تبریک نگفتم.به هر حال خوشحالم که دیگه از آب و گل در اومدی و بزرگتر شدیدوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تسنیم می باشد