تسنیم ساداتتسنیم سادات، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تسنیم

دوشنبه إ روز سوم

1389/9/15 16:33
نویسنده : معصومه سادات
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین روز از دنیا را تجربه کردم و این عکس هایی است که پدر عزیزم از من گرفته است. این وبلاگ را من و پدرم شریکی زده ایم و دیگران نیز هم کاری کرده اند. برای من و همه دعا کنید.

 

Am I pretty

هنوز نتونستم یه عکس پروتره قشنگ بگیرم... تقصیر بابامه که یه دوربین خوب نخریده برام... ولی خیلی من رو دوست داره...

برای این که چشم نخورم لا حول و لا قوه الا بالله بگید. دو سه ماه پدر و مادرم من رو تسنیم صدا می کردند و قرار بود تا هفته اول بعد از به دنیا اومدنم اسمم فاطمه باشه. یعنی حالا تا اطلاع ثانوی اسمم فاطمه است. مادرم به حضرت معصومه متوسل شده و پدرم قم رو دوست داره به خاطر همین شاید اسمم معصومه باشه. اما پدر و مادرم امیدوارند تا پایان هفته اول یه اسم امام زمان پسند برام انتخاب کنند که نه به من بدهکار بشن و نه به خدا پیغمبر. براشون دعا کنید.

این هم یک عکس تمام قد از خودم. تا یادم نرفته بگم توی این ایام برام خیلی دعا کنید. برای من و پدرومادرم و دو تا پدر بزرگ و دوتا مادر بزرگم. اگه اشکتون اومد تو ذکر مصیبت امام حسین علیه السلام برام دعا کنید عاقبت به خیر شم. هم چنین برا عمه ها و خاله ها و عمو و دایی هام. از همه تون ممنونم که حوصله کردید و عسکام رو دیدید.

در آخر شعری تقدیم می کنم به امام حسین علیه السلام:

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند؟
فرزند و عیال و خانمان را چه کند؟

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تسنیم می باشد