تسنیم ساداتتسنیم سادات، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

تسنیم

چهارشنبه ؛ روز پنجم

1389/9/17 16:34
نویسنده : معصومه سادات
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جایتان خالی بود در حمام. اولین حمامم را دیروز در اصفهان انجام دادم و گل از روی گلم باز شد. دیروز خودم را به تهران رساندم تا بتوانم عمه بزرگم را ببینم. ولی توفیق نشد پسر بزرگ عمه ی بزرگم را ببینم. امروز صبح زود رفتند دزفول و جایشان در این عکس خالی است:

توی این عکس چشمام رو قشنگ باز کردم تا شما ها رو ببینم. مواظب باشید من رو چشم نزنید... ماشاءالله... میتونید از اینجا این عکس رو با کیفیت واقعیش ببینید.

یه خورده آروم تر ذوق بزنید من خوابم...

امروز هم تهران ، رفتم غربال شدم. پام رو سولاخ کردن تا خون بگیرن ازم...

فکر نکنید من خیلی بزرگم ها... من چوچولو ام ... دو وجب قد دارم و 2350گرم وزن... برام دعا کنید زودتربزرگ شم. الان هم خیلی خوابم میاد. برام نظر بدید ببینم عسکام قشنگ ترند یا خودم؟ خیلی دعا کنید چون داریم به شب سرنوشت، شب عاشورا نزدیک میشیم. من هم دوست دارم روز عاشورا پیش امام حسین علیه السلام بمونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mordadiyam
4 خرداد 90 17:05
خدا نگهش داره براتون.....ماشالا....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تسنیم می باشد